Trudny Klient i Trudne Tematy – Komunikacja i Typy Osobowości
- Trudny klient generuje niepokój i zakłopotanie?
- Chciałbyś wzmocnić wiedzę z zakresu komunikacji „trudnym klientem” by mimo okazywanego oporu nadal korzystał z Twoich usług?
- Cena usługi/towaru bywa problematyczna i staje na drodze w podjęciu decyzji o skorzystaniu z oferowanych przez Państwa rozwiązań?
- Sytuacje konfliktowe tworzą dyskomfort i chciałbyś lepiej sobie radzić z nimi lub im zapobiegać?
Obsługą klientów zajmuję się od 11-stu Lat i tyle samo lat sprzedaję usługi i towary. Większość mojego życia zawodowego związana jest z finansami i współpracą z Przedsiębiorcami. I dla Was właśnie powstał ten projekt szkoleniowy. Bo rozumiem potrzeby przedsiębiorców i w odpowiedzi na nie powstał ten projekt szkoleniowy. Podczas szkolenia odpowiemy sobie na trudne pytania m.in. Co to znaczy „trudny klient? Dlaczego „trudny klient” jest trudny? I kim on de facto jest? Jestem również przekonana, że pozyskane treści podczas szkolenia wykorzystasz w życiu zawodowym i prywatnym.
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
- Poznasz psychologiczne źródła konfliktu.
- Dowiesz się jaką pełnią rolę w sporze emocje i w jaki sposób czerpać z nich moc?
- Dowiesz się dlaczego niektórzy ludzie zachowują się w sposób określany jako „trudny”
- Nauczysz się jak bezpiecznie rozmawiać z „trudnym klientem”
- Poznasz typy osobowości i Nauczysz się jak w oparciu o tę wiedzę efektywnie się komunikować
- Dowiesz się jak zapobiegać konfliktom i sporom
- Dowiesz się jak efektywnie zarządzić powstałym już sporem
- Dowiesz się jak bezpiecznie stawiać granice
- Nauczysz się zasad asertywnej komunikacji
- Cena! Czy na pewno wysoka?
- Wypracujemy narzędzia komunikacyjne wspierające jakość usługi/towaru vs cena
- Odniesiemy się do psychologii sprzedaży
- Wesprzemy językiem korzyści
- Pozyskane umiejętności przećwiczysz by usprawnić i uskutecznić proces negocjacji ceny i usługi
- Szkolenie certyfikowane
- Zainwestujesz w dobry czas
I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.
Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny w cyklu Kolb. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!
e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl
tel. 506456817
MW
Trener prowadzący
Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego
więcej o mnie