- Prowadzisz firmę usługowo/handlową?
- Obsługujesz klientów lub czynią to Twoi pracownicy?
- Zajmujesz się sprzedażą?
- Prowadzisz handlowe rozmowy telefoniczne i tworzysz oferty mailowe?
To szkolenie jest dla Ciebie!!
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu??
- Podniesiesz kompetencje sprzedażowe
- Nauczysz się procesu sprzedażowego
- Dowiesz się jaka rolę w procesie sprzedażowym pełnią potrzeby
- Nauczysz się dociekliwie ale łagodnie badać potrzeby Twoich klientów, dzięki czemu uskutecznisz proces odpierania i rozwiewania wątpliwości przy zakupie
- Poznasz Typy Osobowości
- W oparciu o style osobowości nauczysz się prowadzić rozmowę sprzedażową
- Poznasz proces profesjonalnej obsługi klientów z uwzględnieniem dresscode
- Poznasz zasady współpracy
- Poznasz bariery komunikacyjne i nauczysz się skutecznie rozpraszać
- Poznasz narzędzia komunikacyjne
- Wzmocnisz kompetencje komunikacyjne
- Wzmocnisz pewność siebie i odporność na stres
- Szkolenie certyfikowane
- Zainwestujesz w dobry czas
I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.
Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny w cyklu Kolb. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!
e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl
tel. 506456817
MW
Trener prowadzący
Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego
więcej o mnie