
Komunikacja interpersonalna to m.in wymiana komunikatów, mówienie, potrzeby, emocje, słuchanie, gesty i rozumienie. To skomplikowany proces. Dlatego tak wiele nieporozumień i konfliktów mimo, że zamierzona intencja była inna.
85% sukcesu zależy od umiejętności porozumiewania się z innymi.
Od tego czy zostaniemy zrozumiani zależy czas i jakość zrealizowanego zadania. Przygotowałam szkolenie, które wesprze Cię w zarządzaniu procesem komunikacyjnym, który ułatwi negocjacje, wzajemne porozumiewanie i podniesie efektywność realizowanych działań co z kolei przełoży się na jakoś budowanych relacji biznesowych , prywatnych i końcowy sukces.
Biorąc udział w Treningu:
- Poznasz składniki procesu komunikacyjnego
- Wzmocnisz świadomość emocjonalną
- Nauczysz się korzystania z emocji jako narzędzia informującego Cię do oceny aktualnej sytuacji
- Nauczysz się jak korzystać z emocji w procesie podejmowania decyzji by zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu
- Dowiesz się jak realizować i uskuteczniać potrzeby
- Wzmocnisz proces negocjacji
- Nauczysz się języka gestów i dowiesz się jaki ma wpływ na prowadzoną rozmowę
- Poznasz psychologiczne źródła sporu i konfliktu
- Dowiesz się o czym Cię konflikt informuje
- Dowiesz się jak reagować w sytuacji konfliktowej
- Nauczysz się zarządzać sytuacją konfliktową
- Nauczysz się wyciągania wniosków z sytuacji konfliktowej i przerzucania środka ciężkości na efektywne rozwiązanie i porozumienie
- Dowiesz się czemu służy empatia i czy może wspierać proces komunikacyjny w budowanie relacji życiowej i zawodowej
- Dowiesz się jakie czynniki wpływają na budowanie właściwej relacji interpersonalnej
- Zyskasz certyfikat
- Zainwestujesz w dobry czas
Dostępne obie formy: Stacjonarna i On-Line
Zapraszam do kontaktu
Tel. 506456817 e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl
Monika Witas
Certyfikowany Mediator, Coach oraz Trener Biznesu i Rozwoju osobistego
Więcej o mnie na Blogu