Komunikacja jako proces budowania relacji

Komunikacja interpersonalna to m.in wymiana komunikatów, mówienie, potrzeby, emocje, słuchanie, gesty i rozumienie. To skomplikowany proces. Dlatego tak wiele nieporozumień i konfliktów mimo, że zamierzona intencja była inna.

85% sukcesu zależy od umiejętności porozumiewania się z innymi.
Od tego czy zostaniemy zrozumieni zależy czas i jakość zrealizowanego zadania. Przygotowałam szkolenie, które wesprze Cie w zarządzaniu procesem komunikacyjnym, który ułatwi negocjacje, wzajemne porozumiewanie i podniesie efektywność realizowanych działań co z kolei przełoży się na jakoś budowanych relacji biznesowych , prywatnych i końcowy sukces.

Zapraszam Cię na to szkolenie!!

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu??

  • Poznasz składniki procesu komunikacyjnego
  • Wzmocnisz świadomość emocjonalną
  • Nauczysz się korzystania z emocji jako narzędzia informującego Cię do oceny aktualnej sytuacji
  • Nauczysz się jak korzystać z emocji w procesie podejmowania decyzji by zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu
  • Dowiesz się jak realizować i uskuteczniać potrzeby
  • Wzmocnisz proces negocjacji
  • Nauczysz się języka gestów i dowiesz się jaki ma wpływ na prowadzoną rozmowę
  • Poznasz psychologiczne źródła sporu i konfliktu
  • Dowiesz się o czym Cie konflikt informuje
  • Dowiesz się jak reagować w sytuacji konfliktowe
  • Nauczysz się zarządzać sytuacją konfliktową
  • Nauczysz się wyciągania wniosków z sytuacji konfliktowe i przerzucania środka ciężkości na efektywne rozwiązanie i porozumienie
  • Dowiesz się czemu służy empatia i czy może wspierać proces komunikacyjny w budowanie relacji biznesowej
  • Dowiesz się jakie czynniki wpływają na budowanie właściwej relacji biznesowej ale i prywatnej
  • Szkolenie certyfikowane
  • Zainwestujesz w dobry czas

I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś Was zapraszam. Jeśli uważacie, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.

Szkolenia będą prowadzone metodą warsztatową. Celem szkleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności.

Nie zwlekajcie i Zapisujcie się już dziś!!

monika@monikawitas-szkolenia.pl

lub telefonicznie 506456817

MW

Trener prowadzący

Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego

więcej o mnie

%d bloggers like this: