Emocje i spór a nawet konflikt to de facto chleb powszedni każdego przedsiębiorcy, pracowników i klientów. Tam gdzie są ludzie będą emocje, spory i konflikty mniejsze i większe. Wiedza z zakresu metodologii działania ludzkich emocji efektywnie wspiera proces zarządzania ludźmi i proces współpracy. Konflikt często rodzi nowe rozwiązania i również mimo że trudny niesie ze sobą wiele dobra pod warunkiem, że jest prawidłowo pokierowany. Rozumienie emocji i konfliktu sprzyja w zastosowaniu skutecznych rozwiązań.
W odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyłam to szkolenie. Z przedsiębiorcami pracuję od 11-stu Lat. Sama prowadzę małe przedsiębiorstwo i mam doświadczenie na tym poziomie. Jestem również Mediatorem. Wiedza z zakresu miękkich kompetencji czyli świadomego budowania relacji często jest niezbędna i bardzo pomocna w zawodzie Prawnika/Adwokata czy Radcy Prawnego. Kompetencje miękkie niejednokrotnie są kluczowe w powodzeniu negocjacji, utrzymaniu klienta, w budowaniu zespołu w układaniu codziennej pracy. Emocje i Spór to często duży kłopot w budowaniu współpracy i obsłudze klientów. Roszczenia potrafią uniemożliwić proces negocjacji, zepsuć atmosferę w pracy, mogą doprowadzić do trwałego konfliktu. W odpowiedzi na te właśnie potrzeby stworzyłam projekt szkoleniowy dla przedsiębiorców Siła w Relacji i te właśnie szkolenie Emocje, Spór i Konflikt vs Komunikacja, Typy Osobowości i Rozwiązania są niemal codziennością każdego człowieka i przedsiębiorcy. Warto zatem zarządzać tą rzeczywistością świadomie by skutecznie realizować cele biznesowe.
Zapraszam na szkolenie!!
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
- Zwiększysz świadomość emocjonalną
- Dowiesz się po co ludziom emocje i o czym one informują
- Nauczysz się korzystać z emocji jako narzędzia informacyjnego
- Poznasz psychologiczne źródła konfliktu
- Dowiesz się jak zarządzić konfliktem
- Poznasz metody rozwiązywania konfliktu
- Dowiesz się czemu służy empatia i w jaki sposób pomoże Ci ona zrozumieć i zaradzić sytuacji spornej
- Poznasz Typy Osobowości. Wiedza z tego zakresu pomoże Ci zrozumieć różnice w zachowaniu ludzi i wzmocnisz efektywność komunikacyjną
- Poznasz narzędzia komunikacyjne wspierające rozwiązanie konfliktu
- Wzmocnisz kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne
- Wzmocnisz odporność na stres
- Wzmocnisz pewność siebie
- Szybciej zbudujesz szacunek wśród kontrahentów i pracowników
- Usprawnisz proces podejmowania decyzji
- A to wszystko bezpośrednio przełoży się na jakość i wydajność Twoich prac wprowadzając przyjazną i miękką atmosferę w pracy
- Szkolenie certyfikowane
I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.
Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!
e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl
tel. 506456817
MW
Trener prowadzący
Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego
więcej o mnie