Trudne Tematy- Trudny Pacjent – Komunikacja

monikawitas-szkolenia i mediacje

Trudny Pacjent i Trudne Tematy – Komunikacja i Typy Osobowości

  • Trudny pacjent generuje niepokój i zakłopotanie?
  • Chciałbyś wzmocnić wiedzę z zakresu komunikacji „trudnym pacjent” by mimo okazywanego oporu nadal korzystał z Twoich usług?
  • Cena usługi/towaru bywa problematyczna i staje na drodze w podjęciu decyzji o skorzystaniu z oferowanych przez Państwa rozwiązań?
  • Sytuacje konfliktowe tworzą dyskomfort i chciałbyś lepiej sobie radzić z nimi lub im zapobiegać?

Obsługą klientów zajmuję się od 11-stu Lat i tyle samo lat sprzedaję usługi i towary. Większość mojego życia zawodowego związana jest z finansami i współpracą z Przedsiębiorcami. I dla Was właśnie powstał ten projekt szkoleniowy. Bo rozumiem potrzeby przedsiębiorców i w odpowiedzi na nie powstał ten projekt szkoleniowy. Podczas szkolenia odpowiemy sobie na trudne pytania m.in. Co to znaczy „trudny pacjent? Dlaczego „trudny pacjent” jest trudny? I kim on de facto jest? Jestem również przekonana, że pozyskane treści podczas szkolenia wykorzystacie Państwo w życiu zawodowym i prywatnym.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • Poznasz psychologiczne źródła konfliktu.
  • Dowiesz się jaką pełnią rolę w sporze emocje i w jaki sposób czerpać z nich moc?
  • Dowiesz się dlaczego poczucie bezpieczeństwa jest tak ważne
  • Dowiesz się dlaczego niektórzy ludzie zachowują się w sposób określany jako „trudny”
  • Nauczysz się jak bezpiecznie rozmawiać z „trudnym klientem”
  • Poznasz typy osobowości i Nauczysz się jak w oparciu o tę wiedzę efektywnie się komunikować
  • Dowiesz się jak zapobiegać konfliktom i sporom
  • Dowiesz się jak efektywnie zarządzić powstałym już sporem
  • Dowiesz się jak bezpiecznie stawiać granice
  • Nauczysz się zasad asertywnej komunikacji
  • Cena! Czy na pewno wysoka?
  • Wypracujemy narzędzia komunikacyjne wspierające jakość usługi/towaru vs cena
  • Odniesiemy się do psychologii sprzedaży
  • Wesprzemy językiem korzyści
  • Pozyskane umiejętności przećwiczysz by usprawnić i uskutecznić proces negocjacji ceny i usługi
  • Szkolenie certyfikowane

I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny w cyklu Kolb. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!

e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl

tel.  506456817

MW

Trener prowadzący

Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego

więcej o mnie