Obsługa klientów i procesy sprzedażowe jako proces budowania relacji biznesowej

  • Prowadzisz firmę usługowo/handlową?
  • Obsługujesz klientów lub czynią to Twoi pracownicy?
  • Zajmujesz się sprzedażą?
  • Prowadzisz handlowe rozmowy telefoniczne i tworzysz oferty mailowe?

To szkolenie jest dla Ciebie!!

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu??

  • Podniesiesz kompetencje sprzedażowe
  • Nauczysz się procesu sprzedażowego
  • Dowiesz się jaka rolę w procesie sprzedażowym pełnią potrzeby
  • Nauczysz się dociekliwie ale łagodnie badać potrzeby Twoich klientów, dzięki czemu uskutecznisz proces odpierania i rozwiewania wątpliwości przy zakupie
  • Poznasz Typy Osobowości
  • W oparciu o style osobowości nauczysz się prowadzić rozmowę sprzedażową
  • Poznasz proces profesjonalnej obsługi klientów z uwzględnieniem dresscode
  • Poznasz zasady współpracy
  • Poznasz bariery komunikacyjne i nauczysz się skutecznie rozpraszać
  • Poznasz narzędzia komunikacyjne
  • Wzmocnisz kompetencje komunikacyjne
  • Wzmocnisz pewność siebie i odporność na stres
  • Szkolenie certyfikowane
  • Zainwestujesz w dobry czas

I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny w cyklu Kolb. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!

e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl

tel.  506456817

MW

Trener prowadzący

Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego

więcej o mnie