Emocje, Spór i Konflikt vs Komunikacja, Empatia i Rozwiązania

Emocje i spór a nawet konflikt to de facto chleb powszedni każdego przedsiębiorcy, pracowników i klientów. Tam gdzie są ludzie będą emocje, spory i konflikty mniejsze i większe. Wiedza z zakresu metodologii działania ludzkich emocji efektywnie wspiera proces zarządzania ludźmi i proces współpracy. Konflikt często rodzi nowe rozwiązania i również mimo że trudny niesie ze sobą wiele dobra pod warunkiem, że jest prawidłowo pokierowany. Rozumienie emocji i konfliktu sprzyja w zastosowaniu skutecznych rozwiązań.

W odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyłam to szkolenie. Z przedsiębiorcami pracuję od 11-stu Lat. Sama prowadzę swoje małe przedsiębiorstwo i mam doświadczenie na tym poziomie. Znam potrzeby z zakresu miękkich kompetencji czyli świadomego budowania relacji. One niejednokrotnie są kluczowe w powodzeniu negocjacji, utrzymaniu klienta, w budowaniu zespołu w układaniu codziennej pracy. Emocje i Spór to często duży kłopot w budowaniu współpracy i obsłudze klientów. Roszczenia potrafią uniemożliwić proces negocjacji, zepsuć atmosferę w pracy, mogą doprowadzić do trwałego konfliktu. W odpowiedzi na te właśnie potrzeby stworzyłam projekt szkoleniowy dla przedsiębiorców Siła w Relacji i te właśnie szkolenie Emocje, Spór, Konflikt vs komunikacja i rozwiązania są niemal codziennością każdego przedsiębiorcy. Warto zatem zarządzać tą rzeczywistością świadomie by skutecznie realizować cele biznesowe.

Zapraszam na szkolenie!!

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • Zwiększysz świadomość emocjonalną
  • Dowiesz się po co ludziom emocje i o czym one informują
  • Nauczysz się korzystać z emocji jako narzędzia informacyjnego
  • Poznasz psychologiczne źródła konfliktu
  • Dowiesz się jak zarządzić konfliktem
  • Poznasz metody rozwiązywania konfliktu
  • Dowiesz się czemu służy empatia i w jaki sposób pomoże Ci zrozumieć i zaradzić sytuacji spornej
  • Poznasz Typy Osobowości. Wiedza z tego zakresu pomoże Ci zrozumieć różnice w zachowaniu ludzi i wzmocnisz efektywność komunikacyjną
  • Poznasz narzędzia komunikacyjne wspierające rozwiązanie konfliktu
  • Wzmocnisz kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne
  • Wzmocnisz odporność na stres
  • Wzmocnisz pewność siebie
  • Szybciej zbudujesz szacunek wśród kontrahentów i pracowników
  • Usprawnisz proces podejmowania decyzji
  • A to wszystko bezpośrednio przełoży się na jakość i wydajność Twoich prac wprowadzając przyjazną i miękką atmosferę w pracy
  • Szkolenie certyfikowane

I to wszystko podczas 2-dniowego warsztatu ze mną na który już dziś zapraszam Ciebie i Twoje koleżanki. Jeśli uważasz, że ta propozycja komuś się przyda lub mogłaby kogoś zainteresować proszę o udostępnienie jej znajomym.

Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową w sposób nowoczesny, ciekawy i dynamiczny. Celem szkoleń jest jak najwyższa efektywność uczenia się poznanych treści. Chcę by pozyskana wiedza służyła w praktyce, dlatego będziemy również ćwiczyć pozyskane nowe umiejętności. Będziemy grać, będziemy doświadczać, dzielić się doświadczeniami i wiedzą, będziemy się również dobrze bawić.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zadzwoń lub napisz!!

e-mail: monika@monikawitas-szkolenia.pl

tel.  506456817

MW

Trener prowadzący

Monika Witas Mediator i Trener biznesu i rozwoju osobistego

więcej o mnie